Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el
Értenek?
Azonosulnak veled?
Hiteles és jóindulatú vagy?
Reklámretorika – Sales szerethetően

Reklám-retorika

Megszondáztuk a szakmát – egy irányba mutat minden

#mosnincsmegállás című sorozatunkban mélyinterjúkat készítünk az ország legnagyobb márkáinak döntéshozóival a marketing jelenéről és jövőjéről. A leghitelesebb kommunikációs szakemberek egybehangzó véleménye alapján most már biztos: vége az időszaknak, amikor egy márka csak sales üzenetekkel sikeres lehet, most érzékenységre van szükség – egyszóval eljött a "reklámbrutalizmus" vége.

Hass tudatosan a fogyasztód agyára és szívére!

 „Menj el!”, „vedd meg!”, „próbáld ki!” – a felszólító mód csak addig működik, amíg elég a fogyasztó eszére hatni, azonban a járvány okozta nehéz helyzet empátiát és gyökeres változásokat kíván a márkáktól. De hogyan kezdj hozzá az önvizsgálathoz? Hogyan illessz teljesen új üzeneteket a meglévő kommunikációdhoz? Mindenben segítünk!

Átfogó elemzés és személyre szabott, gyakorlati megoldások

A folyamat első lépése, hogy átfogó képet alkotunk arról, hogy jelenleg hogyan látják a fogyasztók a márkádat. Ehhez bekérünk tőled minden kommunikációs anyagot az elmúlt évből a kiemelt Facebook-posztjaidtól az utolsó szórólapig. Ezután kielemezzük a látottakat és összevetjük azzal, ahogy mások beszélnek rólad, a hitelességedről, az általad keltett benyomásokról.

A szubjektivitás paraméterezhető!

A végeredmény egy világos és egyszerűen értelmezhető jelentés lesz. Kidolgoztunk egy keretrendszert, amely az arisztotelészi retorikán alapszik, és fényt derít rá, hogy a kommunikációd hogyan lehet meggyőzőbb és hitelesebb. Ennek alapján azonnal megvalósítható javaslatokat teszünk neked.

Mit nyersz vele?

Megtudhatod, hogy a fogyasztók benyomásai alapján mi miért működik és mi miért nem működik a kommunikációdban. Az üzenettel van baj? A kreatív megoldásokkal? Esetleg a márkáddal? Mindenre fény derül majd, és mindenre kínálunk megoldási javaslatokat.

 

Kiknek ajánljuk?

Multik és KKV-k egyaránt profitálhatnak a reklámretorikai elemzésből: készíthetünk analízist márkák, kampányok, stakeholderek és folyamatok szintjén is, így a céged méretétől és a márkád lehetőségeitől függetlenül fogunk tudni neked okosat mondani.

rhetoric