Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a positive.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el
Támogatsz egy ügyet?
Felvállalsz egy ügyet?
Azonosulsz az üggyel?
PR । Cause Marketing megoldásunk
Válj az Ügyeddé!

BeCause Circle

Nem jótékonykodás, hanem egy ügy felvállalása

A mára kissé elcsépelt és kiüresedett Corporate Social Responsibility (CSR) fogalmán túlléptünk – legkésőbb a COVID-19 világa után. Ezzel hivatalosan is lezártuk a „kozmetikai CSR” korát, azaz az ad hoc ügyek támogatásának gyakorlatát, már csak azért is, mert valódi problémákat és ügyeket kell megoldani.

Térjünk át a cause marketingre!

A cause marketing alapú megközelítés egy stratégiai üzletvezetési koncepció, amiben a társadalmi és környezetvédelmi szempontok integrálódnak az üzletvezetési folyamatokba és a stakeholder kapcsolatokba, azaz létrejön a gazdasági, környezetvédelmi és társadalmi követelmények egyensúlya. Ezt nevezi az angol szaknyelv úgy, hogy „triple bottom line approach”.

Zárkózz fel, ez a 21. század!  

Hogyan tudod egyszerre a legjobb munkaerőt vonzani magadhoz, szélesíteni a fogyasztóid körét és a piacod, valamint növelni az emberek bizalmát a márkád iránt? Természetesen akkor, ha van ügyed.

A 21. században alapvetés, hogy a márkád kommunikációja márkastratégia alapján történik, de ha ügyed is van, attól lesz karaktered, az gondolkoztatja el a fogyasztóidat, azzal fogsz véleményt formálni. Egyre több vállalat látja be, hogy tennie kell a felelős munkahely imidzséért, a fenntartható működésért, csökkenteni kell az ökológiai lábnyomát, transzparensen és etikusan kell működnie, felelősséget kell vállalni a közösségekért, vagy éppen fontos iparági ügyeket kell felvállalnia.

Mit nyersz?

Arra vállalkozunk, hogy integráljuk a vállalati vagy márkakommunikációs stratégiádba az ügyedet, hogy aztán minden belső és külső kommunikációs csatornán és eszközzel elmeséljük a történetedet: a sajtóban, a belső kommunikációban, employer branding platformokon, szakmai partnerekkel közösen vagy a fogyasztóid bevonásával.

 

Kinek ajánljuk?

Mindenre van megoldásunk, így minden cég számára hasznos a cause marketing eszköze. Akkor is segítünk, ha a nulláról kell felépíteni az ügyet, akkor is, ha van már elképzelésed a támogatandó célról, sőt akkor is, ha egy világszerte releváns ügyet kell honosítani.

be-circle